Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:20:12 GMT

فرمانده سپاه راهی کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۶۳۸۹

فرمانده سپاه راهی کرمانشاه شد

سردار جعفری برای تسریع در روند کمک‌رسانی نیروهای سپاه پاسداران به زلزله‌زدگان، راهی کرمانشاه شد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش و بلافاصله پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک رسانی سریع نیروهای مسلح به مردم زلزله زده در غرب کشور، راهی کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید دیشب در غرب کشور که موجب آسیب دیدن جمع زیادی از مردم شد، دقایقی پیش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه عازم کرمانشاه شد.

وی افزود: اگر چه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، واحدهای سپاه پاسداران فعالیت‌های امدادی و کمک‌رسانی خود را آغاز کرده بودند اما سردار جعفری به محض صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک رسانی نیروهای مسلح به مردم زلزله‌زده، برنامه‌ها و جلسات از قبل پیش بینی شده را لغو و عازم کرمانشاه شد تا شخصا فرآیند کمک رسانی نیروها و واحدهای سپاه به مردم منطقه را از نزدیک مدیریت کند و اگر نیاز به اقدامات دیگری هم بود،‌ از همان جا دستورات لازم را صادر کند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: قرارگاه نجف اشرف سپاه در کرمانشاه، واحدهای بهداری سپاه، واحدهای مهندسی و کمک‌رسانی سپاه هم‌اکنون در حال امدادرسانی به مردم هستند تا از آلام مردم منطقه کاسته شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد