Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار کرمانشاه در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماسی تلفنی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جریان تازه‌ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن روحانی یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.

رئیس‌جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهادهای عمومی، نظامی و تشکل های مردمی را در این جهت بسیج نماید.

روحانی در تماس تلفنی امروز خود با استاندار کرمانشاه ، دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاهها و نهادها جهت امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,13/CT12 موضوعات مرتبط حسن روحانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش