Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:14:37 GMT

بار درمان نیمی از جمعیت کشور بر دوش تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۷۶۲۰

بار درمان نیمی از جمعیت کشور بر دوش تأمین اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: امسال ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان تامین اجتماعی در سطح کشور هزینه خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ایسنا، مهدی درخشان با اشاره به نقش مهم تامین اجتماعی در حوزه درمان کشور گفت: تامین اجتماعی بار درمان غیرمستقیم نیمی از جمعیت کشور و بار درمان مستقیم حدود ۱۰ درصد جمعیت را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های حوزه درمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: اکنون در حوزه درمان مستقیم ۸۱ بیمارستان و ۲۸۷ کلینیک و پلی کلینیک تامین اجتماعی در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند.

وی تعداد مراکز غیرملکی طرف قرار داد تامین اجتماعی در سراسر کشور را نیز حدود ۴۷ هزار مرکز اعلام کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آمار بالای مراجعان به این مراکز، خاطرنشان کرد: ماهانه حدود سه میلیون نفر به مراکز ملکی تامین اجتماعی مراجعه دارند.

درخشان از بار مالی بزرگ حوزه درمان تامین اجتماعی نیز یاد کرد و افزود: قرار است امسال در حوزه درمان تامین اجتماهی ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شود که این عدد نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی از برنامه‌ریزی برای گسترش مراکز تامین اجتماعی هم خبر داد و عنوان کرد: اکنون ۳۵ مرکز درمانی در دست ساخت و ۳۵ مرکز دیگر نیز در دست مطالعه داریم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در ادامه از برنامه گسترش خدمات در مراکز تامین اجتماعی خبر داد و گفت: برای ارتقاء هتلینگ، افزایش رشته‌های تخصصی، افزایش تخت‌های بیمارستانی و ... برنامه داریم.

درخشان با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در کرمانشاه هم دنبال می‌شود، افزود: در کرمانشاه هم به زودی کلنگ مرکز درمانی پاوه به زمین زده می‌شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج