Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:33:56 GMT

عرضه گوشی‌های مینی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۷۶۷۱

عرضه گوشی‌های مینی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام

گزارش‌ها حاکی است که سامسونگ در حال طراحی و ساخت یک گوشی کوچک بدون حاشیه است و قصد دارد آن را در سال آینده میلادی 2018 رونمایی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت trustedreviews، تقریبا می‌توان گفت تمام گوشی‌هایی که در سال‌های اخیر توسط شرکت کره‌ای سامسونگ طراحی و تولید شده است، اعم از میان رده یا پرچم‌دار، دارای صفحه نمایش با اندازه حدود 5 اینچ بوده‌اند و ممکن است بسیاری از تحلیلگران بازار و کاربران تصور کنند این غول تکنولوژی دیگر علاقه‌ای به ساخت گوشی‌های کامپکت و کم حجم ندارد اما گزارش‌های جدید نشان دهنده چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ می خواهد یک گوشی کوچک‌تر از اندازه معمول 5 اینچی و با صفحه نمایش بدون حاشیه و بی لبه، به بازار عرضه کند.

گزارش های مذکور را سایت Ice Universe ( به معنای جهان یخی ) که به افشاگری در فضای اینترنت معروف است، منتشر کرده است. البته هیچ خبر رسمی از سوی شرکت سامسونگ این گزارش ها را تایید نکرده است بنابراین ما نیز هیچ اطلاع دقیقی از نام، مشخصات و زمان عرضه این گوشی کوچک و بدون حاشیه در دست نداریم.

برخی از تحلیلگران بازار تکنولوژی عنوان کرده‌اند ممکن است این گوشی کامپکت کوچک با نام اس 9 مینی ( S9 mini) به بازار عرضه شود اما این گمانه زنی‌ها نیز چندان درست به‌نظر نمی‌رسد چرا که سامسونگ پس از معرفی و عرضه گوشی جدید اس 8 نیز، اس 8 مینی را معرفی و به بازار عرضه نکرد. بنابراین بعید و دور از انتظار بنظر می‌رسد این گوشی نیز با نام اس 9 مینی وارد بازار شده و به فروش برسد.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، گوشی اس 9 قرار است در ماه‌های فوریه یا مارس سال آینده میلادی 2018 رونمایی و عرضه شود. هرچند که با نظر سنجی‌هایی که در فضای اینترنت صورت گرفته است، می توان نتیجه گرفت که نسخه‌های کامپکت و مینی گوشی های پرچم دار، طرفداران بسیاری داشته و خیل عظیمی از کاربران اذعان کرده‌اند که بدنبال عرضه این گوشی های کوچک و کامپکت هستند.

همانطور که در بالا گفته شد، هم اکنون هیچ شواهد و اطلاعات دقیقی از شرکت سامسونگ در خصوص عرضه این گوشی های کامپکت و مینی در دست نیست و ممکن است همانند نسخه های مینی گوشی های پرچمدار قبلی هیچ وقت به بازار عرضه نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود