Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که این بنزما و رونالدو هر دو برای گلزنی در فصل جدید با چالش هایی رو به رو شده اند، بنزما اعتراف کرد که رونالدو از او مغرورتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مهاجم فرانسوی رئال مادرید گفت : "ما با هم خوب کنار می‌آییم. دوست دارم در کنار او بازی کنم. در آخر، غرور او من را اذیت نمی کند بلکه برای تیممان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحمل انتقادات به خصوص در اسپانیا بسیار دشوار است و گاهی شما علت آن را درک نمی کنید. سخت ترین قسمت آن زمانی است که این انتقادات از سوی هواداران خودتان صورت می گیرد. هواداران کسانی هستند که معمولا برای افزایش روحیه به شما کمک می کنند."

این در حالی است که بنزما باز هم به تیم ملی فرانسه دعوت نشده و در جام جهانی روسیه بازی نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت :" پیچیده است. من احمق نیستم اما می خواهم با تیم ملی کشورم جامی را کسب کنم. فوتبال و این رقابت ها را دوست دارم. فشاری که در تیم ملی برای کسب افتخار وجود دارد بسیار متفاوت است و من امیدوارم که وضعیت کنونی ام تغییر کند. تا زمانی که دشان سرمربی تیم ملی است، شانسی برای بازگشت به تیم ملی نخواهم داشت. بیش از دو و نیم سال می گذرد و هنوز هم وضعیت قابل درک نیست. من به او احترام می گذارم اما او به من پشت کرده است. این واقعا برایم دردناک است."

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه نوشت: نویسنده و کارگردان «نون خ ۵» در این فصل توانستند طوری مشکلات و سختی‌های جامعه را در قالب داستان خود مطرح کنند که هیچ ممیز و ناظر پخشی نمی‌توانست دست به ممیزی و اصلاح این سریال بزند. کنایه به مدیران و مسئولان و حتی انتقادات تند در قالب خرده‌داستان‌ها و حتی اشارات سیاسی آنقدر در این سریال به چشم می‌آمد که می‌توان صد‌ها تحلیل و تفسیر فرامتنی سیاسی از آن داشت، اما آقاخانی آنقدر با ظرافت همه این انتقادات را در قالب طنز و شوخی مطرح کرد که مدیران صدا‌وسیما نتوانستند در مقابل آن مقاومت کنند و چنین انتقاداتی در قالب یک سریال پربیننده که بالاترین درصد تماشاگر را داشت روی آنتن تلویزیون رفت. از آن سو «نون خ ۵» اولین سریالی است که تا این اندازه روی حرکات موزون قومیت‌های مختلف تکیه کرده و آن‌ها را در یک مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده است.

اشاره به کند بودن سرعت اینترنت همزمان با امتحان میان استانی، مهمان شدن در بیغوله‌ها و اشاره به بیکاری و ورشکستگی مردم بلوچ، کنایه به لغاتی مانند زیرساخت، پیشرفت، پروژه و… نشان دادن مشکل کمبود سوخت در سیستان‌وبلوچستان، نبود امکانات پزشکی در این استان، به تصویر کشیدن وضعیت کولبرها، ضروری بودن دارو‌های کودکان سرطانی، بالا رفتن ناگهانی قیمت طلا و… ازجمله مسائلی بود که آقاخانی و وفایی با تیزهوشی و ریزبینی به بهترین شکل در «نون خ ۵» به نمایش آوردند بدون اینکه ممیزان بتوانند این بخش‌ها را دچار جرح و تعدیل کنند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو