Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه به فدراسیون های ورزشی تاکید کرد: به استناد قانون منع به کار گیری نیروهای بازنشسته، فدراسیون های ورزشی از به کار گیری نیروهای بازنشسته خودداری کنند.

سید محمد شروین اسبقیان به خبرنگار ایرنا گفت: قانون منع به کار گیری نیروهای بازنشسته به همه فدراسیون ورزشی ابلاغ شده است و این فدراسیون ها نباید بازنشستگان را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالیت بازنشسته هایی که مجوز ایثارگری دارند و در فدراسیون ها مشغول هستند، بررسی می شود و بازنشسته هایی که این مجوز را ندارد نمی توانند در دستگاه های دولتی فعالیت کنند.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در باره بازنشستگی رئیس فدراسیون های بسکتبال گفت: محمود مشحون با توجه به اینکه مجوز ایثارگری ندارد باید از فعالیت در این فدراسیون خوددرای کنند و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز موضوع را براساس قانون به این فدراسیون اعلام کرده است.
اسبقیان ادامه داد: این وزارتخانه با تمامی احترامی که برای این افراد قائل است معتقد است که باید تابع قانون بود.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی همچنین درباره وضعیت مجامع انتخاباتی 10 فدراسیون ورزشی که فرآیند ثبت نام نامزد پایان یافته است، گفت: بخشی از فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون های تکواندو، کشتی، بوکس، والیبال، شنا، شیرجه و واترپلو، هاکی، سه گانه، کبدی، کوهنوردی و نابینایان پایان یافته است و صلاحیت برخی از نامزدها به دلیل احراز نشدن شرایط و نقص مدارک مورد تایید قرار نگرفته است.
اسبقیان گفت: برخی نامزدها احراز شرایط شدند و نواقص پرونده های برخی دیگر از نامزدها برطرف شده است.
وی یادآور شد با توجه به در پیش بودن مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در 25 دی ماه امسال تلاش داریم تا انتخابات سریعتر برگزار شود.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: در 15 روز آینده فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست 10 فدراسیون نهایی می شود و به مرور زمان برگزاری مجمع انتخابات آنها اعلام می شود.
اسبقیان با اشاره به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و برگزاری جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی گفت: بر این اساس مصمم هستیم تا تکلیف فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند سریعتر مشخص شود. همچنین جلسه بعدی این ستاد دوشنبه آینده برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250
خبرنگار:گلی سفیدزاده انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیروهای انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیرهای بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه‌ برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست