Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نمایشگاه نمونه آثار و اسناد کتابخانه مجلس را همزمان با هفته کتاب در محل نمایشگاه‌های قوه مقننه افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، نمایشگاه نمونه آثار و اسناد کتابخانه مجلس امروز (دوشنبه 22 آبان) با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پزشکیان در این نمایشگاه که آثاری همچون نخستین نشریات ایرانی، قرآن کریم دوره قاجار، بخشی از انتشارات کتابخانه مجلس، مطالعات پارلمانی و بخشی از گنجینه نشریات کتابخانه مجلس به نمایش گذاشته شده است، بر اجرای پژوهش‌های مقایسه‌ای همچون "مقایسه صنعت قوانین سرمایه‌گذاری میان ایران و کشورهای موفق" در این حوزه تاکید کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زحمات کتابخانه مجلس در قالب پژوهش‌های مقایسه‌ای نتیجه بهتری خواهد داشت.
بنا بر این گزارش، نمایشگاه نمونه آثار و اسناد کتابخانه مجلس به همت کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از امروز تا چهارشنبه 24 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی برپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور