Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمرقم روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه آمبولانس، تیم کامل واکنش سریع، 2 قلاده سگ زنده یاب،2 دستگاه خودروی نجات و خودروی کمک دار، دستگاه های زنده یاب و همچنین تیم های اسکان اضطراری استان قم به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
هادی سلیمی افزود: همچنین سایر تیم های امدادی در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به منطقه زلزله زده کرمانشاه عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دراین اعزام محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز، تیم های امدادی قم را تا مناطق زلزله زده همراهی می کند.

** اعزام تیم های درمانی
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس اعلام اورژانس کشور یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 استان قم به همراه سه تن ازکارشناسان فوریت های پزشکی قم به سمت کرمانشاه اعزام شدند.
مهدی فراهانی اضافه کرد: کارشناسان فوریت های پزشکی قم نیز آماده باش هستند تا درصورت نیاز نسبت به ارائه خدمات درمانی به هموطنان منطقه زلزله زده اقدام کنند.
/8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند