Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی اعزام 10 تیم مجهز امدادی این جمعیت به تعداد 60 نفر از نجاتگران واکنش سریع به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا ، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور تمامی عوامل امدادی هلال احمر مازندران به منظور اعزام به مناطق آسیب دیده به حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 تیم واکنش سریع به همراه ۸ دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه تریلی حمل بار به منظور اعزام به مناطق زلزله زده تجهیز شده اند و آماده دستور فرماندهی منطقه حادثه برای اعزام هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه زلزله اخیر در منطقه غرب کشور و اعلام آماده باش به استان مازندران برای کمک رسانی و حضور احتمالی در منطقه عملیاتی به همه واحدها اعم از استانی و شهرستانی آماده باش کامل اعلام و در همه ابعاد شامل پرسنلی، تجهیزاتی و ترابری تمهیدات لازم اندیشیده شد.

اکبری گفت: عوامل امدادی هلال احمر مازندران با تجهیزات کامل آماده حرکت به سمت مناطق زلزله زده هستند و در صورت اعلام نیاز نیرو و تجهیزات بیشتری نیز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی