Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@03:41:08 GMT

اختصاص‌پروازفوق العاده برای‌مناطق‌زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۹۹۹

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد به منظور امدادرسانی و تسهیل رفت و آمد به شهرهای زلزله‌زده پنج پرواز اختصاصی و فوق‌العاده به دو کشور ایلام و کرمانشاه انجام خواهد شد. ناطقان: رضا جعفرزاده با بیان این خبر گفت: این پنج پرواز که با هماهنگی شرکت فرودگاه‌ها و برای امروز و فردا اجرایی می‌شوند به منظور بهبود شرایط امدادرسانی به مناطق زلزله زده و تسهیل رفت  وآمد به این مناطق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که وضعیت پرواز به فرودگاه‌های مناطق زلزله زده چگونه است نیز گفت: خوشبختانه فعلا اوضاع این فرودگاه‌ها شکلی عادی دارد و تمام پروازهای برنامه‌ای به مقصد یا از مبدا آنها بدون مشکل انجام می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که آیا شایعات درباره افزایش نرخ پروازهای این مناطق صحت دارد؟ نیز گفت: هر چند طبق فرآیند آزادسازی نرخ بلیت نظارتی مستقیم بر آنها وجود ندارد اما در شرایط خاص فعلی قطعا افزایش قیمت بلیت نداریم و سازمان هواپیمایی کشوری رسما اعلام می‌کند که با هر گونه خبر مبنی بر گرانفروشی قیمت بلیت به مناطق زلزله زده برخوردی جدی خواهد کرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری ، امدادرسانی ، پرواز فوق العاده ، فرودگاه کرمانشاه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند