Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نیریز و استهبان در مجلس گفت: بودجه‌ریزی برمبنای عملکرد مشکل کشور را حل نمی‌کند چرا که مشکل ما فرهنگ مدیریت و مصرف‌گرایی در وزارتخانه‌ها است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه ۲۲ آبان پس از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره بودجه‌ریزی برمبنای عملکرد گفت: اگر نظارت قوی باشد جلوی بسیاری از رانت‌ها گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه ما نباید صرفا از نقص‌ها و اشکالات سخن بگوییم، اظهار داشت: ۱۶ سال است که فقط از ایراد‌ها سخن می‌گوییم در حالی که آن‌ها مشخص هستند؛ عدالت و شفافیت در بودجه وجود ندارد و تبعیض‌ها توازن را در آن به هم می‌ریزد.

مسعودی با اشاره به اینکه گزارش تخلفات باید دقیق و سریع باشد گفت: گزارش تخلفات پس از ۶ سال به درد نمی‌خورد.

وی با ذکر اینکه اولویت‌ها در بودجه‌ریزی لحاظ نمی‌شود خاطرنشان کرد: بدهی گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت نمی‌شود، اما بدهی ابرطلبکاران پرداخت می‌شود.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه کشور فرصت آزمون و خطا ندارد و نظارت باید در حین اجرا صورت گیرد گفت: بودجه‌ریزی برمنبای عملکرد مشکل ما را حل نمی‌کند چرا که مشکل ما فرهنگ مدیریت در کشور است و فرهنگ مصرف‌گرایی که باید از وزارتخانه‌ها بزداییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود