Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه بر نحوه ارائه خدمات در مناطق زلزله زده این استان از حیث حفظ و رعایت حقوق عمومی نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این واقعه و ابراز امتنان از پیام تسلیت تسکین بخش مقام معظم رهبری گفت: شب گذشته و در پی وقوع زلزله بلافاصله کمیسیون امنیت و انتظامات حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه با حضور اعضا، از جمله معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل و مقرر شد با بسیج تمامی امکانات استان و در صورت لزوم استان های مجاور، کار کمک رسانی به مصدومان، آوار برداری، انتقال مجروحان به مراکز درمانی و اسکان موقت زلزله زدگان و در کنار آن برقراری نظم و امنیت و تشدید حفاظت های انتظامی از منازل آسیب دیده و اماکن دولتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه افزود: دادیار دادسرای کرمانشاه نیز به منظور ارائه خدمات فوری قضایی در مرکز پزشکی قانونی استان مستقر شده است تا پرونده های مربوط به جان باختگان این واقعه با سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گفته دادستان کرمانشاه ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مراکز درمانی استان به مصدومان روند قابل قبولی دارد.

صادقی ابراز امیدواری کرد با بردباری، همدلی و همراهی  مردم و تمام متولیان و مسئولان، آلام این واقعه کاهش یافته و مشکلات و آسیب ها هرچه زودتر برطرف شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها