Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های دانشجویی در حمایت ازدو تن از مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شب گذشته یکی از کانال‌های ضد انقلاب و معاند جهت تخریب رییس و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نامه‌ای جعلی منتشر کرد. در پی انتشار این نامه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان بیانیه‌ای به حمایت از مسئولین نهادنمایندگی رهبری این دانشگاه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است:

تخریب و ترور شخصیت، چهره‌های مورد اعتماد جامعه دانشگاهی و دانشجویان از دیرباز یکی از ابزارهای خباثت آلود ضدانقلاب بوده و خواهد بود و در این مسیر، عداوت آنها با روحانیت معظم امری مسبوق به سابقه و قدیمی است.

طبق بررسی‌‌های به عمل آمده مقامات مسئول، یکی از کانال‌های ضد انقلاب و منافق در پی ضربه زدن به اعتماد دانشجویان و خدشه‌دار کردن چهره روحانیت اصیل و محبوب اقشار مختلف دانشجویی، دو تن از روحانیون محبوب و مورد احترام قشر جوان، حجج الاسلام حسینی و فاضلی، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه لرستان را مورد هجمه‌های ناروا قرار داده و عزم جدی دارند که این پروژه ناجوانمردانه را مدیریت نمایند.

اینگونه اقدامات خصمانه در حالی صورت می‌گیرند که ما دانشجویان در طول سال‌های گذشته شاهد خدمات و تلاش‌های بدون ریا و مجدانه این عزیزان در جهت اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه بوده‌ایم.

ما به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه لرستان این اقدام غیراخلاقی را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که این گونه حرکات قطعا و یقینا نخواهد توانست اعتبار روحانیت معظم را نزد افکار عمومی دانشجویی خدشه دار نماید و قطعا با شکست مواجه شده و دست اندرکاران این حرکت غیراخلاقی که مهره‌های دست پرورده و خودفروخته منافقان هستند، قطعا به هدفشان که همان خدشه وارد کردن به محبوبیت چهره‌های مورد اعتماد دانشجویان است، نخواهند رسید و ما تمام قد از روحانیت معظم و معزز حمایت کرده و در کنار ایشان خواهیم ماند.

در پایان از دستگاه‌ها و مقامات مسئول تقاضا داریم که منتشرکنندگان این خبر موهن و مضحک را به سزای اعمالشان برسانند تا درسی باشد برای آن عده‌ای که تاب دیدن محبوبیت و معتمد بودن شخصیت‌های ارزشی جبهه انقلاب را ندارند.

و العاقبة للمتقین

گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، بسیج اساتید دانشگاه لرستان، شورای صنفی دانشجویی دانشگاه لرستان، انجمن اسلامی دانشگاه لرستان، جامعه اسلامی دانشگاه لرستان، انجمن‌های علمی دانشگاه لرستان، کانون گردشگری دانشگاه لرستان، کانون سلامت دانشگاه لرستان این بیانیه را امضا کرده‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره