Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه بر نحوه ارائه خدمات در مناطق زلزله زده این استان از حیث حفظ و رعایت حقوق عمومی نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این واقعه و ابراز امتنان از پیام تسلیت تسکین بخش مقام معظم رهبری گفت: شب گذشته و در پی وقوع زلزله بلافاصله کمیسیون امنیت و انتظامات حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه با حضور اعضا، از جمله معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل و مقرر شد با بسیج تمامی امکانات استان و در صورت لزوم استان های مجاور، کار کمک رسانی به مصدومان، آوار برداری، انتقال مجروحان به مراکز درمانی و اسکان موقت زلزله زدگان و در کنار آن برقراری نظم و امنیت و تشدید حفاظت های انتظامی از منازل آسیب دیده و اماکن دولتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه افزود: دادیار دادسرای کرمانشاه نیز به منظور ارائه خدمات فوری قضایی در مرکز پزشکی قانونی استان مستقر شده است تا پرونده های مربوط به جان باختگان این واقعه با سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گفته دادستان کرمانشاه ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مراکز درمانی استان به مصدومان روند قابل قبولی دارد.

صادقی ابراز امیدواری کرد با بردباری، همدلی و همراهی  مردم و تمام متولیان و مسئولان، آلام این واقعه کاهش یافته و مشکلات و آسیب ها هرچه زودتر برطرف شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته