Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@02:10:13 GMT

کی‌روش با همان ترکیب پاناما مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۱۸۰۳

کی‌روش با همان ترکیب پاناما مقابل ونزوئلا

به گزارش "ورزش سه"، سایت eluniversal ونزوئلا در پوشش اخبار اردوی ونزوئلا در آمستردام هلند و سفر این تیم به نایمخن نوشت:« تمرینات تیم ملی از جمعه شب گذشته در کمپی در حومه شهر آمستردام با 17 بازیکن آغاز شد که با گذشت چند ساعت و اضافه شدن سه نفر دیگر این اردو کامل شد. بازیکنان دو نوبت زیر نظر سرمربی تیم تمرین کردند و سپس صبح روز یکشنبه آمستردام را به مقصد نایمخن ترک کردند تا برای بازی با ایران آماده شوند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت در ادامه گزارش خود ترکیب احتمالی دو تیم را منتشر کرد که با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در مصاف با پاناما مدعی شد کارلوس کی روش بدون هیچ تغییری نسبت به این دیدار مصاف با ونزوئلا را با این 11 نفر آغاز خواهد کرد؛ «علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری، احمد عبدا..‌زاده، اشکان دژاگه، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی و سامان قدوس».

نویسنده eluniversal ترکیب احتمالی تیم ونزوئلا را نیز این گونه دانست.«فارینز، گارسیا، چانسلور، میکل، هرناندز، موریلو، هررا، پابلو، آدالبرتو، روندون و بلوندل» که با توجه به شناخت کامل از تیم ملی به نظر می رسد حریف تیم ملی امروز با همین 11 نفر وارد میدان شود.

سایت ونزوئلایی در حالی از ترکیب دو تیم رونمایی کرد که به نظر می رسد کارلوس کی روش در بازی امروز تغییراتی در پست های مختلف مد نظر داشته باشد از جمله در جمع مدافعان کناری، هافبک ها همچنین خط حمله تا جایی که از اردوی تیم ملی در نایمخن خبر می رسد باید منتظر بازگشت نفراتی همچون احسان حاج صفی، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، جهانبخش، قوچان نژاد و ... به ترکیب اصلی باشیم که با این تفاسیر قطعا ایران با چهره ای متفاوت نسبت به بازی با پاناما مقابل ونزوئلا صف آرایی خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد