Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلزله در مناطق غربی کشور باعث نشده تا خدمات بانکی مختل شود. بازار نیوز - آن طور که معاون فناوری بانک مرکزی اعلام کرد در جریان زلزله اخیر در مناطق غربی کشور تیم‌های فوق العاده تجهیز شده‌اند تا هیچ‌گونه قطعی خدمات بانکی در مناطق آسیب زده وجود نداشته باشد.

عصر روز گذشته در مناطق غربی کشور زلزله‌هایی رخ داد که موجب ایجاد آسیب در این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار اقداماتی که در اکثر حوزه‌ها انجام شد امروز ناصر حکیمی – معاون فناوری بانک مرکزی – اعلام کرد: جلسات ویژه‌ای در رابطه با جریان خدمات بانکی در این مناطق برگزار شده است.

به گفته وی، بلافاصله با وقوع زلزله تصمیم بر این شد تا بتوانند با هماهنگی‌های لازم در شبکه بانکی ارتباطات به طور کامل حفظ شود. از این رو هماهنگی‌های لازم بین گروه‌های عملیاتی در مناطق و ستادها انجام شد.

بنابر اعلام معاون فناوری بانک مرکزی در جلساتی که برگزار شده اقدامات کافی صورت گرفته تا هیچ‌گونه قطعی خدماتی در مناطق آسیب دیده شده وجود نداشته و خدمات پرداخت به طور کامل انجام شود.

این در حالی است که جمشیدی – رئیس کانون بانک‌های خصوصی – نیز در این رابطه به ایسنا گفت که طبق تصمیمی که گرفته شده هیچ یک از شعب بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در این مناطق تعطیل نیست، علی‌رغم این که برخی ادارات تعطیل شده‌اند و بانک‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در رابطه با آسیب دیدگی شعب بانک‌ها در مناطق زلزله زده نیز گفت: آسیب‌های جدی وارد نشده و تنها در حد این بود که برخی شعب ترک‌هایی برداشته‌اند، اما به هرحال نوساز بودن و محکم بودن ساختمان بانک‌ها مانع از آسیب جدی شده است.ایسنا
برچسب ها: خدمات بانکی در کرمانشاه ، زلزله شدید در کرمانشاه ، تلفات زلزله کرمانشاه

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  
 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز