Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دریافت مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه های ما از جمله پرسپولیس حرفه ای نیستند چرا که از امکانات حرفه ای از جمله ورزشگاه اختصاصی برخوردار نیستند.

او ادامه داد: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند و بدهی ها را به طور کامل پرداخت کردند تا مشکلی برای دریافت مجوز حرفه ای نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف مدیریت باشگاه بعد از بازگشت طاهری مشخص می شود 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت طاهری بیان کرد: من به همراه گرشاسبی و حاج بیگی روز گذشته جلسه ای با داور زنی  معاون وزیر ورزش و جوانان داشتیم و در این جلسه درباره وضعیت مدیریت باشگاه، مشکلات مالی و دیگر مسائل باشگاه بحث شد. همچنین طبق برنامه جلسه ای بعد از بازگشت طاهری با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت تا تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کنیم.

او درباره زمان بازگشت طاهری از سفر کربلا تصریح کرد: طاهری فردا به تهران بازمی گردد تا در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان تکلیف مدیر عاملی اش مشخص شود.

شغل اداری نداشتم تا بازنشسته شوم

کاشانی درباره اینکه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بازنشسته هستند یا نه! بیان کرد: اطلاعی از وضعیت سایر اعضای هیئت مدیره ندارم اما من شغل اداری نداشتم تا بازنشسته شوم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بدهی 9 میلیاردی بر جا مانده از مدیریت طاهری بیان کرد: طاهری مدیر توانمندی است و تاکنون بدهی های گذشته را پرداخت کرده است تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. به هر حال طاهری در حد توان باشگاه، بدهی ها را تسویه حساب کرده است و مابقی معوقات مالی  هم به مرور زمان پرداخت می شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد