Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، شیراز، دوباره میزبان قدوم 5 كبوتر خونین بال دفاع مقدس خواهد شد كه به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده‌اند.

طبق اعلام حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، پیكرهای مطهر این شهدا كه 4 نفر از آنان از شهدای ناجا و یك نفر از آنان از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب، 22 آبان‌ماه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این رابطه ادامه داد: بناست كه پیكرهای مطهر سه تن از این شهدا در شیراز و دو نفر از آنان در شهرهای زرقان و فسا به خاك سپرده شوند.

همچنین سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این بار عطر شهادت از کوی شهدای سرافراز نیروی انتظامی در شهر شیراز می‌پیچد و طنین عشق به اسلام و میهن را در گوش جان فریاد خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های تشییع و استقبال از شهدا گفت: پیكرهای مطهر تعدادی از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی، طی مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور شیرازمدیران و مسئولان همچنین فرماندهان و نیروهای مسلح در شیراز تشییع خواهند شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا ساعت 7 صبح فردا، 23 آبان در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود و عصر سه شنبه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) مراسم وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت .

وی یادآور شد: مراسم تشییع پیكر مطهر شهدا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه بعد از مراسم صبحگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان در خیابان سمیه شروع و در ادامه تا میدان قائم تشییع و جهت تدفین به زادگاهشان منتقل می‌شوند.

بنابر این گزارش، اسامی شهدایی كه به شیراز انتقال خواهند یافت نیز به شرح زیر اعلام شده است:

شهید مهدی کاظمی از شهرستان زرقان

شهید مظفر کریم‌زاده از شهرستان فسا

شهید عباس دانایی‌پور از شیراز

شهید جعفر رزم‌خواه از شیراز

شهید علی محمد نوروزی از سپاه شیراز

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد