Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که آسمان تهران کماکان تا روزهای آینده صاف است، امروز شاهد بارش باران و برف در شمال‌شرق کشور هستیم، همچنین به سبب پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی‌ با گذر سامانه بارشی به سمت نیمه‌شرقی کشور امروز در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق، بارش باران و رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین شرق دریای خزر مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شدت بارش ‌برای استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود همچنین در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش خفیف باران و وزش باد رخ خواهد داد.

امروز‌ به علت وزش باد شدید در استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، سمنان، اصفهان و روز دوشنبه و سه‌شنبه در شرق یزد، شرق کرمان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان گردوخاک رخ خواهد داد.

روز دوشنبه بارش باران در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت، روز سه‌شنبه تا روزهای پایانی هفته به سبب پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود.

‌به سبب نفوذ زبانه پر فشار بر روی خلیج فارس، روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه‌شنبه دریای عمان مواج است.

روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

‌آسمان تهران‌ فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز سه‌شنبه هم ادامه دارد؛‌ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 20 آبان‌ماه سال جاری 10 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 12.5 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری تا این تاریخ 80 درصد بارش سال گذشته است.

بیشترین میزبان بارش در هفته هفتم سال زراعی متعلق به منطقه کیاشهر استان گیلان به میزان 113 میلی‌متر بوده است.

کاربران همچنین می‌توانند جزئیات بیشتر خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته