Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 300 واحد مسکونی به صورت پایلوت در منطقه آزاد اروند به پنل‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

مجید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا ‌اظهار کرد: با توجه به صرفه بالای اقتصادی سامانه‌های خورشیدی و هماهنگی ایجاد شده در منطقه، ۳۰۰ واحد مسکونی به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در راستای طرح ایجاد سامانه‌های خورشیدی برای خانواده‌های کم بضاعت و تحت پوشش، در جلسه‌ای روسای کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی آبادان و خرمشهر و همچنین آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی عملیاتی برای تامین اعتبار و شروع فرایند اجرایی واحدهای پایلوت این کار را ارایه کردند و تقسیم کار بین ادارات مربوطه انجام شد.
 
مدیر توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تعامل و همکاری شکل گرفته با برق ناحیه جنوب و شرکت توزیع برق استان که عضو کمیته راهبری نیروی خورشیدی اروند نیز هستند، موجب سرعت بخشیدن به کار شده است.
 
رحیمی عنوان کرد: نقش سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این حوزه نقشی حمایتی، تسهیل گر و فنی است و تلاش داریم از تمام ظرفیت‌های قانونی و حمایتی در این راستا استفاده کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: سامانه خورشیدی که در خردادماه امسال بر روی یک خانه هوشمند در منطقه آزاد اروند به صورت آزمایشی نصب شده، در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال تولید برق است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی