Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:48:05 GMT

500 واحد صنفی در اردستان غیرفعال است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۰۷۱

500 واحد صنفی در اردستان غیرفعال است

محمدرضا باقری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر 2 هزار و 700 پروانه کسب برای واحدهای صنفی در شهرستان اردستان صادر شده است که تنها 2 هزار و 200 واحد فعال هستند و سایر واحدهای صنفی به دلیل هایی مانند تغییر شغل، مهاجرت یا درآمد ناکافی تعطیل شدند.
وی با تاکید بر تسهیل فعالیت اصناف در عرصه اقتصاد به عنوان قلب تپنده جامعه، بر نقش آنها در ایجاد شغل، شکوفایی اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان همچنین گفت: برخی نهادها از جمله شهرداری های زواره و مهاباد همچنان به صورت سنتی برای واحدهای صنفی پروانه کسب صادر می کنند که ادامه این روند موجب عدم اجرای قانون نظام صنفی و تضعیف اتحادیه خواهد شد.
او در ادامه به فعالیت یک اتاق صنفی و 12 اتحادیه در اردستان اشاره کرد و گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان از دیگر ماموریت های این مجموعه می باشد که به جد پیگیری می شود و 2 هزار و 600 مورد بازرسی طی سال جاری در این راستا انجام شده است.
باقری اضافه کرد: 200 واحد صنفی متخلف در بازرسی های صورت گرفته طی هفت ماه گذشته در شهرستان اردستان شناسایی شدند که پرونده آنها برای برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
شهرستان اردستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند