Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:19:06 GMT

دمای هوای استان بوشهر به‌طور محسوسی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۱۳۰

دمای هوای استان بوشهر به‌طور محسوسی کاهش یافت

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر به‌طور محسوسی کاهش یافته است.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مطابق انتظار وزش باد شدید شمال غربی سبب شد که خلیج فارس مواج و متلاطم شود و از طرفی با استقرار توده هوای پرفشار بر جو استان دمای هوا نیز در شبانه روز گذشته به طور محسوسی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می شود وزش باد به تناوب تا ظهر سه‌شنبه در سطح استان به خصوص بر روی سواحل ادامه یابد و از بعد از ظهر روز سه شنبه با کاهش وزش باد دریا نیز به تدریج آرام شود.

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز طی این مدت به طور نسبی کاهش خواهد یافت و آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد شمال غربی در مناطق و سواحل شمالی استان با سرعت ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق و سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۸ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و فردا شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا بتدریج در همه سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۲۷ دقیقه بامداد، جزر دریا ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود