Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طرفی در رابطه با اعلام آمادگی گروه های جهادی جهت عملیات امداد در مناطق زلزله گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران آماده خدمترسانی به مردم عزیز و آسیب دیده استان های غربی کشور است.

 

مهدی طرفی گفت: حادثه ای که اتفاق افتاد  حادثه ای ناراحت کننده ای دراستان های غربی وقوع پیوست که منجر به تلفات و جراحات زیادی برای هموطنان عزیزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی طبق آمادر منابع رسمی متاسفانه بر تعداد تلفات و مصدومان افزوده می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: بر حسب توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج تمامی ارگان ها برای امدادرسانی به مصدومان  این زلزله، گروه جهادی مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز آمادگی خود را برای حضور در مناطق زلزله زده  و امدادرسانی به مردم عزیزمان را اعلام می نماید.

 

مهدی طرفی در ادامه گفت: این اعلام آمادگی صرفا جهت این ایام نیست بلکه در زمان و روز های آینده علاوه بر کمک های امدادی، فعالیت هایی همچون جمع آوری کمک های مردمی و مشخصا دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید چمران جهت رساندن به مردم عزیز و آسیب دیده در درست اقدام خواهد بود.

 

مهدی طرفی در پایان گفت: ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مصدومین و تسلیت به خانواده های داغدار این حزلزله مهیب از مسئولین ذی ربط انتظار می رود که به وظایف خودشان در قبال مردم شریف آسیب دیده به نحو احسن عمل نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد