Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: اکنون ارتباطات منطقه زلزله زده به نسبه پایدار است و همکاران در حال رفع نقایص موجودند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (یکشنبه) در صفحه اینستاگرام نوشت: حادثه غم انگیز زلزله دیشب و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان، ضایعه‌ای بزرگ و جانکاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای مصدومان حادثه آرزوی بهبود سریع دارم.
وی افزود: از همان ابتدا که از موضوع باخبر شدم با تماس با مدیران اپراتورها و مسئولان استانی پیگیر رفع مشکل ارتباطی بودم.
«با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب، دولت به دستور رییس جمهوری برای تسریع در امدادرسانی بسیج شده است. به نوبه خود از همه امدادگران نیز تشکر می کنم».
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر یکشنبه شب 21 آبان ماه استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
محل وقوع استان کرمانشاه حوالی ازگله و در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است.
همچنین پس لرزه هایی بزرگی این منطقه را لرزاند که هنوز ادامه دارد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه 341 کشته و 5346 مصدوم شده اند و اکنون مسئولان برای بررسی وضعیت و برنامه ریزی در مناطق زلزله زده حضور دارند و قرار است فردا رییس جمهوری عازم مناطق زلزله زده شود.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*1961*
تنظیم: محمدمهدی بهرامی*انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی یزدان اظهار کرد: پاکسازی منطقه چهلمیر همراه با پیاده روی با حضور دوستداران محیط زیست در راستای افزایش مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از انفال به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای اجرای پویش «مسیر سبز _ ایران پاک» برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری در پاکسازی تندوره بیان کرد: علاوه بر این افزون بر ۲۰۰ نفر از گروه‌های خود جوش مردمی در این زمینه همکاری کردند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام ارزشمند در هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین»، به منظور حفظ طبیعت و پاکسازی محیط زیست به عنوان یک فرهنگ عمومی صورت گرفت.

یزدان جو گفت: در این ویژه برنامه محیط زیستی بخش قابل توجهی از مسیر دره چهلمیر که زیستگاه گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ، قوچ و میش، کل، بز و گربه سانان و پرندگان ارزشمند است، پیمایش و پس از پیاده روی سبک، پاکسازی و حجم زیادی از پلاستیک‌ها و زباله‌های رها شده در طبیعت و رودخانه چهلمیر جمع آوری و پاکسازی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها