Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان سهم اشتغال این استان در سال جاری را ۳۵ هزار شغل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان، اظهار کرد: امسال کارهای خوبی در حوزه اشتغال استان کرمان صورت گرفته است به گونه ای که اگر برنامه های عملیاتی اشتغال تا پایان امسال اجرایی شود خانواده ها می توانند طمع شیرین اشتغال بچشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشتغال های خرد و خانگی با وام های کم بهره در استان دنبال می شود و  سهمیه دستگاهی ابلاغ شده است که اعتبارات در نیمه دوم سال عملیاتی می شود، امیدواریم بتوانیم تا پایان سال از تسهیلات ۲۱۷ میلیارد تومان اشتغال خرد و خانگی و  ۶۱۸ میلیارد تومان تبصره ۱۸ استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان اشتغال روستایی و ۳۰ هزار میلیارد تومان اشتغال در صنعت و معدن به کل کشور تخصیص داده شده است، گفت: درصدد افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان هستیم و این در حالی است که این نرخ از ۳۳ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در استان کرمان تا پایان سال ۳۵ هزار اشتغال ایجاد کنیم و این در حالی است که تاکنون شهرستان سیرجان در حوزه اشتغال زایی پیشگام بوده است.

اسماعیلی با تاکید به اینکه استان کرمان در اجرای طرح های اقتصادی توسط بانک ها رتبه سوم کشوری را دارد، یادآور شد: از یک هزار و ۸۶۳ طرح اقتصادی ارائه شده به بانک ها تنها ۲۴۰ طرح پرداخت شده است از بانک ها می خواهم در این زمینه همکاری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت