Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان منازل و ساختمان هاي نيمه کاره با بيش از 80 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار"سيد محمود ميرفيضي" با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان هاي نيمه کاره در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهي انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي يک سارق مرد و يک سارق زن را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي هر دو آن ها که يک زوج بودند را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي مازندران، اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي با همکاري دو همدست شان اعتراف کردند که در ادامه تحقيقات با هماهنگي قضائي دستگير شدند.
سردار ميرفيضي،افزود: اين افراد در تحقيقات پليس به 80 فقره انواع سرقت اقرار کردند و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست، همواره با رعايت نکات ايمني، مراقبتي و حفاظتي مراقب اموال خود باشند تا مورد دستبرد قرار نگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر