Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان، با اشاره به وقوع چهارمین زمین لرزه متوالی در "هفت چشمه" لرستان گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین دقایقی قبل "هفت چشمه" در استان لرستان را برای چهارمین بار متوالی لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ۲ ساعت اخیر زمین لرزه ۱۱ بار شهر‌های استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد، کوهدشت، درب گنبد و هفت چشمه را لرزانده است که سبب ترس و وحشت مردم شده و آن‌ها را روانه کوچه و خیابان کرده است.

ساعت ۱۵:۵۳ و ۱۵:۵۴ دقیقه برای پنجمین بار در دو ساعت اخیر زمین لرزه‌هایی با بزرگی ۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد را لرزاند؛ ساعت ۱۵:۱۳ دقیقه امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر با شدت ۳.۶ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری "هفت‌چشمه" در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۳ ریشتر درب‌گنبد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۴:۱۹ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۹ دقیقه ظهر امروز نیز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری شهرستان کوهدشت در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۰۵ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۷ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳.۹ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ صبح امروز نیز اشترینان بروجرد بر اثر یک زمین‌لرزه تکان خورد؛ شب گذشته "چالانچولان" شهرستان دورود بر اثر یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر به لرزه در آمد.

شب گذشته زلزله شدیدی استان لرستان را لرزاند؛ این زلزله در همه شهرستان‌های استان لرستان احساس شد که بر اثر آن ۱۶ نفر در کوهدشت مجروح شدند و به برخی واحد‌های ساختمانی استان نیز خسارت وارد شد.

انتهای پیام/د

"هفت چشمه" لرستان برای چهارمین بار متوالی لرزید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، ۲۲ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۱ می ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:
*************************
تقویم روز و اوقات شرعی
*************************
هنگام اذانِ صبــح ســاعت ۳ و ۴۱ دقیقه 
طلوعِ آفتاب ساعت ۵ و ۱۷ دقیقه 
اذانِ ظهـــرساعت ۱۲ و ۹ دقیقه
اذان مغرب ساعت ۱۹ و ۲۱ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!