Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:29:24 GMT

احتمال گل آلود شدن منبع تامین آب کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۱۲۱۵

احتمال گل آلود شدن منبع تامین آب کرمانشاه

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: آماده توزیع آب معدنی بین زلزله زدگان هستیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: آماده توزیع آب معدنی بین زلزله زدگان هستیم.

محمدحسین ایزدیاظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال گل آلود شدن آب سراب گرم که منبع تامین آب سرپل‌ذهاب و قصرشیرین است وجود دارد، آمادگی داریم آب بسته بندی سالم را بین افراد زلزله زده توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آب معدنی مورد نیاز به تعداد حدود ۵۰۰ هزار بطری یک لیتری در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز آب مورد نیاز را توزیع خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز خبری از خسارت احتمالی ناشی از زلزله شب گذشته به تاسیسات آبی استان گزارش نشده است، افزود: در حال حرکت به سمت منطقه هستیم تا خسارت احتمالی برآورد شود.

به گزارش ایسنا، شب گذشته زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر در مرز کرمانشاه با کشور عراق رخ داده و کانون این زمین لرزه در مرز کرمانشاه و در امتداد ایران بوده است. این زمین لرزه از شمال غربی تا جنوب غربی ایران احساس شده است. کلمات کلیدی: شرکت آب منطقه ای ، استان کرمانشاه ، زلزله کرمانشاه ، زلزله زدگان ، منابع آب کرمانشاه ، زمین لرزه ، زلزله

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند