Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- از ظهر امروز بالغ‌بر ۱۴ زمین‌لرزه در لرستان به وقوع پیوسته که بیشتر آن‌ها در نورآباد رخ‌داده‌اند.

به گزارش امتداد نیوز، از ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه ظهر امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه، بالغ بر ۱۴ زمین لرزه در لرستان رخ داده است که عمده آنها در شهرستان نورآباد رخ داده اند.

در ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه، زلزله ای به بزرگی ۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین در شهرستان نورآباد رخ داد، در ساعت ۱۵ و ۵۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه زلزله دیگری در شهرستان نورآباد و به بزرگی ۲ ریشتر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعت ۱۶ و ۱۲ ثانیه زلزله دیگری با قدرت ۲.۶ ریشتر در منطقه «هفت چشمه» لرستان رخ داد و زلزله بعدی در ساعت ۱۶ و ۱۲ دقیقه و ۷ ثانیه در شهرستان نورآباد و در عمق ۸ کیلومتری از سطح زمین و با قدرت ۳.۳ ریشتر به وقوع پیوست.

زلزله دیگری در شهرستان نورآباد لرستان با قدرت ۲.۲ ریشتر در ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه و ۲۹ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد، همچنین زلزله ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه در عمق ۱۵ کیلومتری در شهرستان کوهدشت لرستان رخ داد.

در ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه و ۶ ثانیه زلزله ای به قدرت ۲.۲ ریشتر و در عمق ۱۷ کیلومتری سطح زمین در شهرستان کوهدشت به وقوع پیوست.

شهرستان کوهدشت بار دیگر در ساعت ۱۶ و ۵۹ دقیقه و ۵۸ ثانیه با زلزله ای به قدرت ۲.۵ ریشتر لرزید، در ساعت ۱۷ و یک دقیقه و ۱۰ ثانیه نیز زلزله ای به بزرگی ۲.۳ ریشتر در شهرستان نورآباد رخ داد.

این پس لرزه ها همچنان ادامه داشت، تا شهرستان نورآباد بار دیگر در ساعت ۱۷ و ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه با زلزله ای به قدرت ۲.۳ ریشتر تکان بخورد. زلزله دیگری در ساعت ۱۸ و ۲۹ دقیقه و ۴۶ ثانیه در نورآباد لرستان و با بزرگی ۲.۹ ریشتر به وقوع پیوست.

در شهرستان نورآباد بار دیگر زلزله ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری و در ساعت ۱۹ و یک دقیقه و ۳۸ ثانیه رخ داد.

همچنین در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه و ۴ ثانیه زلزله ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری در شهرستان نورآباد به وقوع پیوست و آخرین زلزله نیز در ساعت ۱۹ و  ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه در شهرستان نورآباد و به بزرگی ۲.۸ ریشتر رخ داد.

true برچسب ها : زلزله نورآباد کوهدشت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان