Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه پیام امام حسین(ع) در روز عاشورا منحصر به جمع حاضر آن روز نیست گفت: آن پیام تاریخی در حقیقت برای همه عالم بشریت از آن روز تا همیشه دوران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد عصر امروز در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان رودسر اظهار داشت: شهادت مرگ شرافتمندانه و عزتمند با تأسی از زندگی امام حسین(ع) است که شهدای ما آن را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: شهدا با تأسی از سیره زندگی و مجاهدت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کرده و در این راه بهترین و ارزشمندترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی (ره) شهدای ما راه صد ساله را یک شبه پیمودند اعلام کرد: شهدا با نثار جانشان در راه اسلام و انقلاب به مقامی رسیدند که همه بهشتیان به آن مقام غبطه می‌خورند.

وی شهادت را بهترین و شرافتمندانه ترین مرگ‌ها دانست و افزود: شهدا در حقیقت تربیت‌یافتگان مکتب امیرالمومنین علی(ع) هستند که درس ایثار و شهادت را در این مکتب آموخته و با تأسی از شهدای کربلا آن‌ را به سرانجام رساندند.

کیایی‌نژاد پیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را منحصر به جمع حاضر آن روز ندانست و گفت: آن پیام تاریخی در حقیقت برای همه عالم بشریت از آن روز تا همیشه دوران است و هدف آن پیام اصلاح امت و نرفتن زیر بار زور بود.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سیره زندگی شهدا را الگویی مناسب برای نسل جوان جامعه خواند و افزود: مادامی که سیره زندگی شهدای ما در جامعه نهادینه شود کشور در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان مصون خواهد ماند.

به گزارش تسنیم شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای طلبه و روحانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد