Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: گردانندگان فضای مجازی باید یک سری از آحاد جامعه از قبیل: دانشجویان و دانش آموزان را بعنوان مخاطب ویژه خود درنظر بگیرند چرا که این دسته از مخاطبین بیشترین تاثیرپذیری را از فضای مجازی دارند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو عبداله حاتمیان ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، اظهار داشت: ضرورت برگزاری چنین نمایشگاهی در ارتقای سطح فرهنگی بسیار احساس می‌شود و بدون شک برگزاری آن با تاثیرات مثبتی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمیان افزود: برای مردمی‌تر نمودن چنین نمایشگاه غنی و پرمحتوایی باید اقدامات ویژه‌ای انجام گیرد. باید توجه داشت فضای مجازی به همان میزان که می‌تواند مفید واقع شود می‌تواند مخرب نیز باشد و برای افزایش تاثیرات مثبت و جلوگیری از تاثیرگذاری منفی و مخرب نمایشگاه باید برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی و اجرا شود.
وی فضای مجازی را به دموکراسی تعبیر کرد و بیان داشت: فضای مجازی نیز مانند دموکراسی است زمانی که دموکراسی وجود دارد باید گنجایش‌های مردم سالاری نیز مهیا شود و فضای مجازی نیز از این حیث مستثنی نیست.
نماینده مردم در خانه ملت در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در کشور به رغم رشد تکنولوژی متاسفانه رشد ظرفیت‌های تکنولوژی را شاهد نیستیم. باید به مردم آگاهی لازم در این باره داده شود این مسئله باید بگونه‌ای باشد که مردم بتوانند میان رسانه‌های موثق و غیر موثق و نیز رسانه‌های اهل از نااهل تمیز قائل شوند.
حاتمیان در خصوص نقش برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جهت بسترسازی برای رشد آگاهی مردم نسبت به رسانه‌های محتوا ساز، اظهارداشت: فضای دیجیتال بسیار گسترده است و شاید این امکان برای مردم به آن شکلی که باید فراهم نشود تمامی رسانه‌های موجود موثق در این فضا را شناسایی کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید استقبال کنندگان از نمایشگاه به لایه‌های دانشجویی و دانش آموزی سوق داده شوند، چرا که مسئولان و محققان به خودی خود جز استقبال کنندگان همیشکی از نمایشگاه هستند.
حاتمیان خاطرنشان کرد: گردانندگان فضای مجازی باید یک سری از آحاد جامعه از قبیل: دانشجویان و دانش آموزان را بعنوان مخاطب ویژه خود درنظر بگیرند چرا که این دسته از مخاطبین بیشترین تاثیرپذیری را از فضای مجازی دارند. جوان‌ها بیشترین حضور را در فضای مجازی دارند و به همان نسب بیشترین تاثیر را در ارتقا یا تنزل فرهنگی کشور دارا هستند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان