Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهروندان تهراني از ساعات ابتداي امروز تا پاسي از شب براي اهداي خون به هموطنان زلزله زده در مرکز انتقال خون وصال حاضر شده و همچنان در حال اهداي خون هستند. به گزارش خبرگزاري تسنيم از تهران، در زمان وقوع حودات غيرمترقبه به ويژه زلزله يکي از نيازهاي و فوريت‌ها به ويژه براي مصدومان حادثه، خون و فرآورده‌هاي خوني است؛ در همين زمينه به دنبال زلزله شب گذشته کرمانشاه که استان‌هاي غربي را متأثر ساخته بسياري از هموطنان در سراسر کشور به ويژه در استان تهران از ساعت آغازين روز به مراکز اهداي خون مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز وصال تهران به عنوان مرکز اصلي دريافت خون در استان تهران از ساعت ابتدايي تا پاسي از شب جهت کمک به زلزله‌زدگان شاهد حضور پررنگ شهروندان از قشرهاي مختلف بوده که ساعت‌ها در صف اهداي خون منتظر بودند تا پيام مهرباني و همدلي خود به هموطنانشان مخابره کنند.





انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ساعت ١٢ روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

مدت زمان پاسخ به ٢٠ سوال این مسابقه ۱۵ دقیقه می‌باشد که ۱۳ دقیقه برای پاسخ به سوالات و ۲ دقیقه برای مشخصات اولیه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان با جوایز متعدد، می‌توانند وارد لینک زیر شوند.

https://formafzar.com/form/9hz70

کد خبر 6088890

دیگر خبرها

  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود