Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پليس آگاهي با انتشار تصوير دو سارق گروگانگير منازل از شهروندان خواست که آنان را شناسايي کنند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يک فقره سرقت مسلحانه در يک مجتمع مسکوني در خيابان محمدعلي جناح ، به کلانتري 118 ستارخان اعلام شد که با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد دو جوان حدودا 30 ساله که يکي از آنها کت و شلوار و ديگري شلوار و پيراهن جين آبي رنگ به تن داشتند با تهديد اسلحه اقدام به سرقت بيش از 70 ميليون تومان پول و طلاجات ساکنان مجتمع کرده و پس از محبوس کردن افراد مجتمع از محل متواري شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت مسلحانه» و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده در اختيار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي با حضور در محل سرقت به تحقيق از اهالي مجتمع مسکوني پرداختند که در همان تحقيقات اوليه مشخص شد تمامي اهالي اين مجتمع از بستگان نزديک يکديگر هستند.
يک از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : «ساعت 10 و 55 دقيقه صداي جيغ کشيدن خواهرم که ديوار به ديوار و در يک طبقه زندگي مي‌کنيم را شنيدم. اول اعتنا نکردم اما پس از دقايقي براي پيگيري موضوع به در خانه خواهرم رفتم . زنگ زدم اما خواهرم در را باز نکرد. از کليد يدک به همراه پدرو مادرم که در طبقه پايين زندگي مي‌کنند و پسرم وارد خانه خواهرم شديم که ديديم دو جوان غريبه حدودا 30 ساله داخل خانه خواهرم هستند. آنان خواهرم را در يکي از اتاق‌ها و دختر 6 ساله‌اش را نيز در اتاقي ديگر حبس کرده بودند.
يکي از اين افراد به سمت ما آمد، اسلحه اش را به سمت من گرفت و دست و پاي پسرم را بست و اسلحه را روي سر پسرم گذاشت. او تهديد کرد که اگر طلا و پول ندهيم پسرم را خواهد کشت و در ادامه مرا به زور به طرف اتاق خواب برد و اسلحه را به سمت من گرفت. من تمام طلاهاي خودم را به او دادم اما او دست بردار نبود و دائما محل گاوصندوق را از من مي پرسيد اما ما در خانه گاوصندوق نداريم. نهايتا آنها همگي ما را در يکي از اتاق محبوس کرده و پس از زدن اسپري فلفل ، در اتاق را بسته و از خانه خارج شدند.
شاکي ديگر که سارقان با ورود به خانه‌اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله‌اش کرده بودند به کارآگاهان گفت: با دختر 6 ساله‌ام داخل خانه بوديم که زنگ در واحد ما را زدند. دختر 6 ساله‌ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد منزل شدند. من جيغ کشيدم. آنان با مشت و لگد به جانم افتادند و مرا به داخل يکي از اتاق‌ها انداختند و دختر شش ساله‌ام را نيز گروگان گرفتند و گفتند که هرچه طلا و پول داري بگو کجاست. تمام صورت و دهان و گردنم خوني شده بود. جلوي دهان دخترم را گرفته بودند و دائما تهديد مي‌کردند که بچه‌ات را مي بريم که در همين زمان خواهرم به همراه پدر و مادرم و پسرش وارد خانه شدند و ... .
کارآگاهان با بررسي مجتمع مسکوني محل سرقت اطلاع پيدا کردند که پارکينگ و در ورودي مجتمع داراي دوربين‌هاي مداربسته است بلافاصله تصاوير دوربين‌ها مورد بررسي قرار گفت و با راهنمايي شکات پرونده ، تصاوير دو سارق مسلح مورد شناسايي قرار گرفت .
مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ ، با انتشار اين خبر اعلام کرد: در ادامه رسيدگي به پرونده و به منظور شناسايي و دستگيري اين دو سارق مسلح ، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير اين دو متهم از سوي بازپرس پرونده صادر شده است. لذا از کليه شهروندان که موفق به شناسايي تصاوير اين دو نفر شدند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هويت، محل سکونت و تردد اين افراد را از طريق شماره تماس هاي 51055501 و 55381036 در اختيار کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند .
ايسنا


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سردار علی آزادی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان