Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@03:23:20 GMT

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۳۳۹۷

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف محموله ۲۰۰ هزار نخی سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ عزیز الهیاری گفت: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی در راستای مبارزه با کالای قاچاق از ورود یک محموله سیگار قاچاق به شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران شهرستان با کنترل و تحت پوشش قرار دادن محور تردد محموله مورد نظر، خودور حامل سیگار قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شد، گفت: متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.
سرهنگ الهیاری با اشاره به اینکه کالای قاچاق مکشوفه در اختیار ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت، اظهار داشت: کارشناسان ارزش سیگار‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین براری گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق ماموران پاسگاه کوزران در ۲ عملیات جداگانه به ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و پس از توقیف آن ها، تعداد ۱۶۰ تخته پتو قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کشف کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران پاسگاه قزانچی نیز به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از توقیف آن ۳۲۰ جفت کفش قاچاق به ارزش حدود ۱۸۰ میلیون ریال کشف کردند.
وی با بیان اینکه در رابطه با این محموله‌ها سه متهم دستگیر شده اند، گفت: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالا‌های کشف شده به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شدند.

کشف ۵۵ راس گوسفند قاچاق در روانسر
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف ۵۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطی در ورودی شهرستان موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق شدند.
وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، افزود: پلیس در بازرسی از خودرو مورد نظر ۵۵ راس گوسفند قاچاق را که به صورت غیر مجاز وارد کشور شده بودند، کشف کرد.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان روانسر قاچاقچیان قصد انتقال دام‌های مورد نظر به استان‌های مرکزی کشور را داشتند که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند.

دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف ۷۷ راس گوسفند سرقتی خبر داد.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقدستگیری سارق احشامت احشام در روستا‌های اطراف شهر اسلام آبادغرب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی شیوه و شگرد‌های سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای در این زمینه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: متهم این پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت ۷۷ راس گوسفند به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.
سرهنگ سرتیپ نیا عنوان کرد: این متهم که از سارقان سابقه دار بود، به منظور سیرمراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز