Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: 25 طرح پژوهشی از معلمان این ناحیه در بیستمین برنامه معلم پژوهنده در البرز برتر استانی شناخته شد.

وحید یعقوبی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: معلمان این ناحیه به دبیرخانه منطقه ای بیستمین برنامه پژوهنده 482 اثر اقدام پژوهی ارائه دادند که 205 طرح آن عنوان برتر آموزشگاهی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سه سال متوالی است که آموزش و پرورش ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه نخست کشوری و استانی در برنامه معلم پژوهنده می شود،اظهار کرد:در بیستمین برنامه معلم پژوهنده در این ناحیه 46 طرح نیز برگزیده منطقه ای شد.
وی خاطر نشان کرد: 27 طرح از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به دبیرخانه استانی بیستمین برنامه معلم پژوهنده ارسال شد.
مدیر آموزس و پرورش ناحیه یک کرج تصریح کرد: پس از ارزیابی داوران 25 طرح از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برتر شناخته شد. یعقوبی ادامه داد: از طرح های پژوهشی معلمان این ناحیه دو طرح به دبیرخانه کشوری بیستمین برنامه معلم پژوهنده ارسال شد.
وی گفت: اثر سارا هادیان از مدرسه حجاب با عنوان راه های افزایش مشارکت فعال دانش آموزان در تدریس درس اقتصاد و اثر نسرین عظیمی نژاد از مدرسه شهدای اسلام آباد با موضوع راههای افزایش علاقمندی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به درس ریاضی به مرحله کشوری راه یافتند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با بیان این‌که ما به‌دنبال تحول هستیم و همه صاحب‌نظران می‌گویند تا تحول در مدرسه اتفاق نیفتد، نتیجه نخواهد داشت، عنوان کرد: مدرسه محور تحول است و پژوهش مبنای تحول در مدرسه است.
یعقوبی اظهار کرد: اقدام پژوهی و مستند نگاری تجربیات به‌ عنوان یک راهکار کیفیت بخشی فرآیند آموزش، طی سال‌های گذشته مورد توجه فرهنگیان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: پژوهش و نوآوری از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است زیرا پژوهش عامل مهمی در تولید دانش و راهی برای جستجوی آگاهی است که با نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزشی دانش‌آموزان از همان سال‌های اولیه تحصیل، زمینه را برای رشد و شکوفایی و بروز خلاقیت و نوآوری فراهم می‌کند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر **انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان