Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فرماندار بانه با اشاره به کمبود امکانات (ذخیره و نگهداری خون) خونگیری در این شهرستان، گفت: با هدف کمک به مصدومان زلزله استان کرمانشاه در روزهای آینده پایگاه سیار انتقال خون در بانه مستقر و امکان اهدای خون برای مردم فراهم می شود.

محمد فلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک مرکز انتقال خون در بانه داریم که امکان ارائه خدمات در آن وجود ندارد ولی بزودی با حضور اکیپ سیار، اهدا کنندگان می توانند با سهولت در طرح اهدای خون مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تقدیر از حس نوعدوستی مردم بانه برای کمک به هموطنان آسیب دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه افزود: بسیاری از شهروندان برای اهدای خون به مصدومان زلزله زده به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه مراجعه کردند ولی با توجه به کمبود امکانات ذخیره و نگهداری، امکان خونگیری از این افراد میسر نشد.
فلاحی یادآور شد: تجهیزات نگهداری و ذخیره خون تنها در مرکز انتقال خون سنندج و سقز وجود دارد و این تجهیزات اکنون در بانه وجود ندارد بنابراین فرآیند خونگیری در مرکز انتقال خون انجام نمی شود.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده اکیپ سیار خونگیری برای انجام طرح اهدای خون به بانه عزیمت می کنند و مردم می توانند با حضور در این پایگاه نسبت به اهدای خون اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین مرکز انتقال خون سال 93 در بانه راه اندازی شد، بعد از یک ماه فعالیت این مرکز خونگیری متوقف شد بسیاری از شهروندان دواطلب اهدای خون در بانه از انجام این عمل انسان دوستانه محروم شدند.
در پی اتفاقات اخیر (زلزله غرب استان کرمانشاه) بسیاری از شهروندان با مراجعه به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه دواطلب اهدای خون به آسیب دیدگان زلزله شدند که بدلیل کمبود امکانات، این امکان برای مردم فراهم نشد که باعث نارضایتی بسیاری از اهداکنندگان شد.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور