Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروه «ترنگ» برای ابراز همدردی با جانباختگان زلزله‌ای که شامگاه بیست و یکم آبان ماه، بخش‌هایی از کشور را دربرگرفته و هموطنانمان را عزادار کرده، قطعاتی ویژه را اجرا می‌کند و بخشی از عواید کنسرت هم به زلزله‌زدگان کرمانشاه تعلق خواهد گرفت.

گروه «ترنگ» به سرپرستی «برزو امیری»، روز جمعه سوم آذر ماه سال جاری، ساعت ١٨ در «تالار اندیشه حوزه هنری» کنسرتی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجرا که به تهیه‌کنندگی «مجید فلاحپور» برگزار می‌شود، نورالدین بزله (خواننده)، سجاد سقایی(عود)، کاوه کلهرنیا (دیوان)، مجید علیزاده (تمبک)، علی بشردوست (سنتور)، پیام امیرباهنر(تار)، میلاد داول (دف و دهل)، محسن کیهان نژاد (بالابان و سرنا)، میترا زلفی (قیچک باس)، آسیه احمدی (دف و دهل) … اعضای گروه «ترنگ» را تشکیل می‌دهند.

«برزو امیری» که از هنرمندان کُرد زبان کشورمان است، برای تسلیت و همدردی با همزبانان خود، عنوان کرد: این اولین باری نیست که کُرد غمناک می‌شود. در طول دوران، هزاران هزار بار غم و ناداوری‌ها بر دوش این قوم اصیل آوار شده؛ اما هیچگاه نتوانسته خمی به ابروی آن بیاورد. این مصیبت نیز از مانند تمام مصیبت‌های گذشته می‌گذرد و امیدوارم آخرین باری باشد که کُرد غمناک می‌شود.

این هنرمند در پایان با اشاره به وظیفه هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان گفت: بخشی از عواید این کنسرت به زلزله‌زدگان تعلق خواهد گرفت، همچنین حاضران در کنسرت‌ نیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه در محل‌های منظور شده، اهدا کنند تا با نظارت نهادهای مربوطه به دست این عزیزان غم دیده برسد.

امیری که سرپرستی گروه «ترنگ» را به عهده دارد، به عنوان نوازنده کمانچه نیز در این کنسرت به هنرنمایی می‌پردازد. همچنین مدیریت اجرایی این برنامه را «آیدا امیری مقدم» به عهده دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • کرمان لرزید
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید