Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سازمان های امدادرسان نظیر وزارت بهداشت و درمان، اورژانس کشور، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور حداکثری در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، یکشنبه شب ( 21 آبان) ساعت 21:45 بود که زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در استان کرمانشاه به وقوع پیوست و زمین لرزه در شهرهای همدان، اراک، زنجان، اهواز، ایلام، سنندج، تبریز، ارومیه، اردبیل و چند شهر مرکزی و غرب کشور نیز احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تخریب 30 هزار واحد مسکونی، تخریب صد درصدی 12 هزار واحد مسکونی، 430 کشته و 7هزار و 150 مجروح تنها بخشی از پیامدها و آسیب های زلزله 21 آبان ماه است.

 

امدادرسانی از دقایق اولیه وقوع زلزله آغاز شده است. سازمان ها و نهادهای امدادرسان بسیج شده اند، ارتش، سپاه و بسیج برای آواربرداری و امدادرسانی و نجات به حادثه دیدگان زلزله حضور گسترده دارند. 

 

اسکان زلزله زدگان و برودت هوا همچنان دغدغه پیش روی آسیب دیدگان زلزله است. با توجه به پس لرزه هایی که وجود داشته است، مردم مناطق زلزله زده علی رغم سرمای هوا، شب گذشته را در پارک ها و فضای باز به صبح رساندند.

 

سازمان های امدادرسان نظیر وزارت بهداشت و درمان، اورژانس کشور، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور حداکثری خود در حال امداد و نجات هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ویژه مقام معظم رهبری، امروز ( ۲۳ آبان) برای بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بررسی روند امدادرسانی به زلزله زدگان به استان کرمانشاه سفر کرده است.

 حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری ایران نیز صبح امروز به استان کرمانشاه رفته است تا ضمن بررسی روند امدادرسانی به زلزله زدگان، درخصوص بازسازی مناطق زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان حادثه تصمیماتی اتخاذ کند.

 

خبرگزاری شبستان ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، درگذشت برخی از هموطنان عزیز را در این حادثه به خانواده های محترم آن عزیزان تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان صبر برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و سلامتی آرزومند است،‌

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور