Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  عبدالرضا غفوری مدیر امور مسکن اداره کل راه وشهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ساخت 50 هزار و 300 واحد مسکن مهر دراستان، گفت: از این تعداد، تعهد ساخت 45 هزار واحد در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر و 5300 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری خاطرنشان کرد: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از مجموع 45 هزار واحد مسکن مهر، 35 هزار واحد تاکنون تحویل شده است.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد: با تحویل این تعداد واحد، تا پایان سال 38 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان به متقاضیان تحویل می‌شود.

غفوری با اشاره به تعهد ساخت 5300 واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان، گفت: از این تعداد تا به امروز حدود سه هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد: تا پایان امسال و یا نهایتا نیمه ابتدای سال آینده پرونده واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی و بدون معارض بسته می‌شود.

غفوری یادآور شد: در حال حاضر عمده مشکل واحدهای مسکن مهر استان عدم مشارکت مردم در تکمیل سهم آورده است.

انتهای پیام/ز

 عمده مشکل واحدهای مسکن مهر تکمیل سهم آورده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد

ایسنا/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سال گذشته وعده تامین ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت محقق شد.

ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد