Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:33:37 GMT

گل سرسبد در نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۰۵۹۲

گل سرسبد در نقش جهان

حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم بین مدعیان افول‌کرده لیگ برتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به فاصله کمتر از ۲ روز پس از آنکه تیم ملی در هلند با ونزوئلا بازی کرد چرخ مسابقات لیگ برتر ایران به گردش در می‌آید. البته رقابت‌های هفته دوازدهم با آن دسته از مسابقاتی آغاز می‌شود که هیچ‌یک از طرف‌های آن بازیکن ملی‌پوش ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته دوازدهم لیگ برتر هفته نسبتاً کشداری است که از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود و اواسط هفته آینده به پایان می‌رسد. با اینکه این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پنج روز به درازا می‌کشد اما ظرف تنها ۲ روز برگزار می‌شود به این ترتیب که برای فردا ۲ بازی در دستور کار قرار دارد و سایر مسابقات دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

در یکی از ۲ دیدار روز چهارشنبه پیکان می‌تواند با برتری در دیدار خانگی برابر نفت آبادان با یک تیر ۲ نشان بزند به این ترتیب که هم هشتمین برد متوالی خود را به دست آورد و هم موقتاً صدر جدول را تصاحب نماید.

دیگر بازی فردا دیدار تیم‌های ته‌جدولی گسترش فولاد و استقلال خوزستان است. صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم بخورد در پایان آن سپاهان موقتاً یک پله در جدول سقوط می‌کند یعنی طلایی‌پوشان اصفهانی که در حال حاضر در رده سیزدهم جای دارند هفته آینده به عنوان تیم چهاردهم جدول پذیرای قرمزهای تبریزی خواهند بود.

دیدار تراکتورسازی و سپاهان اگرچه مصاف ۲ تیم در نیمه پایینی جدول به حساب می‌آید اما در اصل، جذاب‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته است. پیروزی برابر تراکتورسازی می‌تواند به مثابه خروج موقتی سپاهان از بحران باشد. در طرف مقابل، قرمزهای تبریزی هم پس از آنکه در هفته یازدهم به تقسیم امتیازات دیدار خانگی با دیگر تیم اصفهانی بسنده کردند می‌کوشند تا نصف جهان را با امتیاز ترک کنند.

پارس جنوبی در صورت پیروزی برابر فولاد به صدرنشینی خارق‌العاده خود در لیگ برتر تداوم خواهد داد اما اگر شگفتی‌سازان جمی با دستان کاملاً پُر اهواز را ترک نکنند پرسپولیس این امکان را پیدا خواهد کرد تا ساعتی بعد با برتری خانگی برابر پدیده صدر جدول را از آن خود کند.

برنامه کامل رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان ۹۶

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان، ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

پیکان تهران - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

دوشنبه، بیست‌ونهم آبان ۹۶

سپیدرود رشت - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه سردار جنگل، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

سیاه‌جامگان مشهد - استقلال تهران، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

نفت تهران - سایپا تهران، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

فولاد خوزستان - پارس جنوبی جم، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

پرسپولیس تهران - پدیده مشهد، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در قائمشهر میهمان ببرهای مازندران است و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند. دو بازی حساسی که باید منتظر بود و دید در پایانشان صدر جدول کماکان آبی می‌ماند یا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ برتر این شاگردان اوسمار ویرا هستند که رنگ قرمز را به صدر می‌پاشند.

*کار سخت پرسپولیس در قائمشهر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت موعود بنیادی فر برگزارکننده یکی از مهم‎ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر هستند؛ جایی که یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و تیم دیگر برای فرار از قعر جدول. پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، سپس با توقف برابر سپاهان نتوانست به صدر برسد، حالا در قائمشهر اصلاً دوست ندارد در سومین بازی متوالی ناکام باشد و فاصله‌اش با صدر جدول بیش از این شود. مربی برزیلی در این بازی حساس کاپیتان اول تیمش که برابر سپاهان اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاهتنها غایب پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود.

اما در سوی مقابل نساجی در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شاگردان ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم بدست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند، سپس در خانه تراکتور را شکست دادند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را مغلوب کردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

*استقلال به دنبال حفظ صدر

اما در دیگر بازی مهم امروز استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان جواد نکونام این هفته این شانس را دارند تا با آگاهی از نتیجه پرسپولیس مقابل نساجی، به مصاف نماینده نصف جهان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت باوجود توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. شاگردان نکونام بهترین تیم در کسب نتایج خانگی در این فصل و صدرنشین لیگ برتر هستند و از سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز صدرنشین  بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر هستند و این موضوع می‌تواند تقابل این دو تیم را جذاب‌تر کند. این بازی نخستین بازی استقلال پس از برکناری مخالف اصلی جواد نکونام یعنی علی خطیر است، حال باید منتظر بود و دید آبی‌پوشان تهران  پس از پایان حواشی مدیرعامل-سرمربی چه نتیجه‌ای را مقابل چشم هوادارا نشان خواهند گرفت. نتیجه رفت این دو تیم در فولاشهر اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم  اراک، ساعت ۱۷، ورزشگاه پاس قوامین
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ملوان بندر انزلی - هوادار  تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان
استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود