Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری را در قالب اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آن را به عنوان اولویت اصلی کشور اعلام کرده اند و رئیس جمهور بر اجرای دقیق آن تاکید دارند را دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، اسماعیل جبارزاده  در مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: ما از استاندار حفظ وحدت، همبستگی و صمیمیت در استان را خواسته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار باید ندا دهنده وحدت در استان بوده و در جهت نهادینه شدن اعتدال اقدام کند.

وی همچنین افزود: همه باید در جهت تحقق اهداف دولت همکاری کنیم. از مردم استان چهارمحال و بختیاری هم درخواست می کنیم به استاندار جدید استان کمک کنند. استانداران هم باید خود را وقف خدمت برای مردم کنند. خدمت به مردم باید برای ما اصل بوده و ما باید از حاشیه ها پرهیز کنیم.

جبارزاده با اشاره به اینکه بیشتر وعده های دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور در چهار سال گذشته تحقق یافته است تصریح کرد: بخشی از پروژه ها نیز که زمان‌ بر هستند در دولت دوازدهم در دستور کار هستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: قرار بود وزیر کشور در این مراسم شرکت کنند ولی به دلیل وقوع زلزله در کرمانشاه، ایشان به آن استان سفر کردند تا در جریان امدادرسانی به مردم قرار گیرند. من ضمن تسلیت به مردم داغدار کرمانشاه، حامل پیام و سلام گرم وزیر کشور به مردم استان چهار محال و بختیاری هستم. در فرصت دیگری وزیر کشور در جمع شما مردم استان حضور می یابند.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به خدمات آقای سلیمانی و عباسی در استان های چهارمحال و بختیاری و اردبیل در دولت یازدهم گفت:برای هر دوی عزیزان در استان های ايلام و چهارمحال و بختیاری آرزوی توفیق دارم. مطمئن هستم حضور آنها منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی در پایان گفت: ازهمه حافظان امنیت در این استان از جمله نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و قوه قضائیه از طرف وزارت کشور و وزیر کشور صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری