Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: شوراهای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و قضایی و اصناف استان سمنان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه‌ای با حضور معاونت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه آن اقداماتی که باید شهرستان‌ها در اجرای قانون امر به‌ معروف و نهی از منکر و مصوبات ستادهای کشوری انجام دهند تبادل‌نظر شد و سپس برای ابلاغ برنامه‌های این ستاد اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستادهای امربه‌معروف و نهی منکر در شهرستان‌ها موظف به اجرای این برنامه‌های ابلاغی هستند افزود: بعد از اجرای برنامه گزارش‌گیری می‌شود سپس ارزیابی آن از سوی ستادهای مرکزی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: فقط دستورالعمل‌هایی ابلاغ می‌شود که در اجرای آئین‌نامه‌های قانونی قرار داشته باشد و مطابق با قانون برای آن تعریفی وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: شوراهای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و قضایی و اصناف استان سمنان تشکیل می‌شود و این مهم یکی از دستورالعمل‌های اساسی در این ستاد است.

آسیابی با اشاره به فعالیت برخی ستادهای امر به‌ معروف و نهی از منکر بیان کرد: در استان سمنان کلیه ستادهای امر به‌ معروف شهرستان‌ها فعال هستند به‌ویژه سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار که از فعالیت‌های بیشتری برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امر به‌ معروف و نهی از منکر یکی از فرایض واجب برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: گروه‌های تذکر لسانی نیز در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند