Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همه بیمارستان های استان اصفهان در حال آماده باش کامل هستند و چند تیم اورژانس با اعلام آمادگی برای کمک رسانی به حادثه دیدگان در فرودگاه اصفهان مستقر شدند تا در صورت انتقال بیماران و مصدومین حادثه به استان امداد رسانی به هموطنان به سرعت انجام شود.

کیانوش جهانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون مصدومان و بیماران زلزله غرب کشور  برای درمان به استان اصفهان اعزام نشده اند، گفت: اکنون وضعیت پایدار است و آماده باش کامل اورژانس و بیمارستان ها در استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور در مورد کمک رسانی اقلام دارویی به مناطق زلزله زده  گفت: تا این زمان اقلام دارویی مورد نیاز توسط  شرکت های دارویی، استان های مجاور و سازمان غذا و دارو انجام شده است و در صورت نیاز به اقلام دارویی بیشتر استان آمادگی کامل برای ارسال اقلام دارویی اورژانسی به مناطق غرب کشور  را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز گزارشی از کمبود دارو و نیروی انسانی نداشته ام، اما این آمادگی وجود دارد تا به محض اعلام نیاز تیم های پشتیبانی به منطقه اعزام شوند.  

جهانپور ادامه داد: در ساعات اولیه وقوع زلزله در کرمانشاه یک تیم ۲۰ نفره از کارشناسان فوریت های پزشکی و پرستاری اصفهان و ۱۰ کد اورژانس شامل ۲ عدد آمبولانس و خودروی پشتیبانی برای کمک رسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند. وی افزود: صبح دیروز در مرحله دوم نیروهای اعزامی به مناطق زلزله زده یک تیم ۴۵ نفره شامل ۱۰ متخصص پزشکی و ۳۵ نفر کارشناس و پرستار و کارشناس فوریت  های پزشکی به کرمانشاه اعزام شدند.

جهانپور با اشاره به ابلاغ برای ۴۵ نفر از نیرو های متخصص گفت: در صورت اعلام نیاز بلافاصله این افراد به مناطق غرب اعزام می شوند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی