Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@15:55:34 GMT

دستگاه‌های امدادی فوری به مردم قصر شیرین کمک کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۳۹۹۱

دستگاه‌های امدادی فوری به مردم قصر شیرین کمک کنند

فرماندار قصر شیرین از دستگاه‌های امدادی خواست هر چه سریع تر نسبت به ارسال کمک‌های فوری و ضروری اقدام کنند؛ زیرا هنوز چادر به اندازه کافی در شهر توزیع نشده است و آب شرب نیز به میزان محدود در دسترس مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، فرامرز اکبری، فرماندار قصر شیرین در مورد آخرین وضعیت این منطقه زلزله زده اظهار کرد: متاسفانه در این منطقه تمام ساختمان‌ها تخریب شده و آسیب دیده است اما میزان تلفات انسانی و مصدومان حادثه این منطقه به اندازه سرپل ذهاب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آب این منطقه همچنان قطع است زیرا مخازن و منابع آبی گل آلود و غیرقابل استفاده است، هم اکنون از سوی نیروهای امدادی آب آشامیدنی به وسیله تانکرهای سیار در شهر توزیع می‌شود اما با توجه به گستردگی منطقه و نیاز مردم نمی‌توانیم پاسخگوی همه شهروندان باشیم.

اکبری ادامه داد: مهم ترین نیاز و مشکل کنونی مردم این منطقه نبود اسکان است زیرا اکثر منازل آسیب دیده و تخریب شده است و مردم نمی‌توانند در آن سکونت داشته باشند، طی شب‌های گذشته چادر در بین مردم توزیع شده است اما متاسفانه به مقدار مورد نیاز نبوده و توانستیم نیاز همه مردم به چادر را تامین کنیم برهمین اساس سعی داریم تا امشب برای همه مردم امکان اسکان در چادر را فراهم کنیم.

فرماندار قصر شیرین یادآور شد: با توجه به اینکه تاکنون در حال امدادرسانی به مصدومان و آواربرداری بودیم امکان ایجاد اسکان برای مردم فراهم نبود اما امیدواریم امشب این مشکل را حل کنیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون برق و گاز منطقه وصل است و درصورتی که هرچه زودتر مشکل مخازن آب زیرزمینی حل شود آب رسانی به مردم صورت می‌گیرد زیرا برخی از شبکه‌های آب رسانی براثر زلزله تخریب شده است.

اکبری از دستگاه‌های امدادی خواست هر چه سریع تر نسبت به ارسال کمک‌های فوری و ضروری اقدام کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب