Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون فارس گفت: با توجه به مناسب بودن ذخایر خونی تنها دارندگان گروه‌های خونی منفی و A+برای اهدا خون به زلزله زدگان به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد حسین کریمی گفت: از صبح دیروز تا ساعت ۲۲ دیشب بیش از هزار و ۴۸۰ نفر به مراکز اهدای خون استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۹۸۰ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۲۹۰ نفر هم برای اهدای خون در نوبت‌های بعدی ثبت نام شدند.
کریمی تاکید کرد: مراکز اهدای خون در سراسر استان آماده دریافت خون‌های اهدایی است، اما با توجه به مناسب بودن ذخایر خونی تنها دارندگان گروه‌های منفی و A+برای اهدای خون مراجعه کنند.
وی افزود: امروز، ساعت فعالیت مرکز اهدای خون نمازی و قوامی شیراز  تا ساعت ۱۹ ادامه دارد و در صورت نیاز،  تمدید می‌شود.
مدیرکل انتقال خون استان فارس حضور مردم نوع دوست استان را برای کمک به  هم وطنان زلزله زده شایسته تقدیر دانست و اعلام کرد: مردم به صورت عادی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و در صورت نیاز به سایر گروه‌های خونی، اطلاع رسانی خواهد شد.
فارس پس از تهران بیشترین اهدا کنندگان خون به مردم زلزله زده کرمانشاه را دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلمان در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با همکاری فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوانات و با حضور روسای اداره‌ها و جمعی از پاسداران با اهدای گل از فرهنگیان مدارس شهرستان بوانات تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم با نواخته شدن زنگ سپاس، دانش آموزان با اهدای شاخه گل به آموزگاران و دبیران آموزشگاه، از مقام شامخ معلم تقدیر کردند.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی