Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مراسم تجلیل از کتابخوان برتر مساجد استان اردبیل با حضور صاحب نظران، فعالان کانون های مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (23 آبان) در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: دعوت از خانواده شهدا، صاحب نظران و نخبگان و مسئولین جهت بازدید از کتابخانه مسجد از ویژه برنامه های آشنایی با کتابخانه مساجد همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از کتابخوان برتر مساجد استان اردبیل  با حضور صاحب نظران، فعالان کانون های مساجد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، حضور منسجم و هماهنگ کتابداران در مراسم نماز جمعه، برپایی نمایشگاه کتاب (نمایشگاه کتاب در مسجد) و توزیع کتاب بین نمازگزاران مساجد از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

 

سقاء با تاکید بر اینکه آیین برگزاری غبارروبی کتابخانه های مساجد نیز توسط کتابداران مساجد اجرا می شود، تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی برای برگزاری مسابقات، انتقال مفاهیم و مطالب مرتبط با حوزه کتاب و کتابداری از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که برپایی میز معرفی کتاب کتابخانه مسجد در بین الصلاتین برای دعوت به کتابخانه مسجد توسط کتابداران نیز برگزار خواهد شد، افزود: اجرای برنامه های ویژه کودکان در هفته کتاب از جمله قصه گویی و نقاشی کودکان با موضوع کتاب، اجرای طرح های مردمی در راستای تامین منابع و اهدای کتاب به مساجد، بازدید کتابدار مسجد محله از کتابخانه های نمونه مساجد استان از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با یادآوری این مطلب که عضویت رایگان در کتابخانه های مسجد همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می شود، ادامه داد: غرفه دبیرخانه کانون های مساجد در نمایشگاه کتاب استان از 21 تا 26 آبان ماه برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند از آن بازدید کنند.

 

سقا با بیان این مطلب که توزیع کتاب ویژه کتابخانه های مساجد استان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود، عنوان کرد: تابلو کانون و کتابخانه نیز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در بین کانون ها توزیع خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده