Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد حقوق یک روز خود را برای کمک به زلزله زدگاه کرمانشاه اهداء کردند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه ۳۸۰ کارمند آبفای روستایی استان حقوق یک روز خود را به زلزله زدگاه اختصاص دادند گفت: واحد‌های آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده در آماده باش کامل بسر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض اله پاسره افزود: چهار اکیپ‌ خدمات رسان آب و فاضلاب روستایی استان شامل گروه‌های تخصصی لوله کشی و تعمیرات،جوشکاری و آبرسانی سیار برای کمک و خدمات رسانی به کرمانشاه اعزام شدند.
پاسره ادامه داد:۲۰ هزار بطری نیز به استان کرمانشاه ارسال شد.
سه پزشک عمومی، ۱۵ پرستار، پنج ماما، ۲ نفر تکنسین اتاق عمل، سه گروه بهداشتی هفت نفره، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس با ۶ نفر از کارکنان عملیاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
همچنین سه آمبولانس اعزامی استان حاضر در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شدند.
۱۰ نفراز نیرو‌های مرکزفوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم در اولین ساعت‌های پس از وقوع زلزله به کرمانشاه اعزام شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است