Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان،  مدیرکل انتقال خون استان همدان افشین محمدی  مدیرکل انتقال خون استان همدان با بیان اینکه شمار مراجعه‌کنندگان اهدای خون در مراکز انتقال خون استان به طرز عجیبی افزایش یافته است، افزود: از مردم می‌خواهیم برای اهدای خون مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته 1439 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند، یادآور شد: با توجه به مناسب بودن ذخایر خونی استان، 1028 نفر از این افراد را ثبت‌نام کردیم که در صورت نیاز با آنها تماس بگیریم همچنین 325 نفر خون خود را برای ارسال به مناطق زلزله‌زده اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی با بیان اینکه در روز گذشته 90 واحد پلاسما و 30 واحد گلبول قرمز فشرده به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم، افزود: کرمانشاه اعلام نیازی در رابطه با ارسال فرآورده‌های خونی نداشته اما استان همدان آمادگی لازم را برای ارسال هر گونه فرآورده‌های خونی دارد.

وی از مردم خواست برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه نکنند چرا که این مراکز با استفاده از بانک اطلاعاتی اهداکنندگان مستمر، فراخوان مراجعه به منظور اهدای خون را اعلام خواهند کرد.

مدیرکل انتقال خون استان همدان در پایان گفت: خون و فرآورده‌های خونی تازه با کیفیت‌تر خواهد بود بنابراین نباید خون‌گیری بیش از حد انجام و بلااستفاده بماند.
منبع: ایسنا

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم