Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:12:20 GMT

تأسف کاوه رضایی از واقعه زلزله کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۴۶۲

تأسف کاوه رضایی از واقعه زلزله کرمانشاه

کاوه رضایی هم مانند دیگر ایرانیانی که از حادثه تلخ زلزله غرب کشور غمگین هستند از این بابت ابراز ناراحتی می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی هم مانند دیگر ایرانیانی که از حادثه تلخ زلزله غرب کشور غمگین هستند از این بابت ابراز ناراحتی می‌کرد.

* چه زمانی این خبر به دستت رسید؟

کاوه رضایی : چند دقیقه بعد از وقوع زلزله مطلع شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا خیلی نگران شدم چون سیل تماس‌ ها و پیام‌ های دوستانم از سراسر ایران به دستم می‌رسید.

* برای اعضای خانواده‌ ات اتفاق ناگواری رخ نداد؟

شکر خدا همه اعضای خانواده‌ام در سلامت کامل هستند ولی تفاوتی نمی‌کند، همه آنهایی که در غرب ایران، کرمانشاه و سایر مناطق بابت این زلزله مصیبت دیدند، جان باختند یا آوار بر سرشان آمده همه خواهران و برادران ما محسوب می‌شوند و هرگز نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

* از استقلالی‌ها هم تماس داشتی؟

کاوه رضایی : البته که داشتم. هنوز با بچه‌های تیم ارتباط دارم. بختیار (رحمانی) هم تماس گرفت. همه به من ابراز لطف کردند و در تماس‌ های‌شان پیگیر وضعیت خانواده‌ام شدند. من هم الان دلم در ایران و پیش مردم کرمانشاه است. خدا به همه مردم غرب کشور صبر و طاقت بدهد تا مقابل این بلا، جان سالم به در ببرند.

* پیامی برای هموطنان مصیبت‌دیده‌مان داری؟

کاوه رضایـی : از قول من بنویسید: «تسلیت ایشومه کل مردم غرب عزیزمان، له خدا ارایان صبر توام ایمیش شریک غم خویان بزانن.» از سایر مردم خوب کشورم هم می‌خواهم هر کمکی از دست‌شان برمی‌‌آید انجام بدهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد