Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@07:15:23 GMT

اعزام 1200 مبلغ دینی در دهه آخر صفر به نقاط مختلف فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۲۴۰۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام یوسفی شهرکی، کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی فارس امروز، 23 آبان‌ماه گفت: تبلیغات اسلامی فارس به‌مناسبت دهه‌ آخر صفر 1439 هجری قمری نسبت به اعزام 1228 مبلغ مقیم و غیر مقیم از طریق سامانه سجام اقدام کرد.

وی ضمن بزرگداشت ایام عزاداری دهه آخر صفر برگزاری این مراسم را در جهت تعظیم شعائر دینی با اهمیت دانست و گفت: متاسفانه امروزه کسانی در جهت ایجاد شبهه و کمرنگ کردن ارزشهای دینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی شهركی، انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام بزرگ امام حسین (ع) دانست و افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی استان فارس با هماهنگی و همگرایی تمام واحدهای خود در جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم دهه آخر صفر تلاش و اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت که بخشی از این تلاش مرهون زحمات همکاران واحد اعزام مبلغ این اداره کل است.

وی در همین خصوص ادامه داد: یکی از برنامه‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعزام مناسبتی مبلغین و مبلغات به اماکن فرهنگی، مذهبی و تفریحی است.

یوسفی شهرکی یادآور شد: مبلغین و مبلغات بدون هیچ‌گونه توقعی در شرایط سخت و با حداقل امکانات ممکن در روستاها و شهرهای استان در مناسبات مختلف به ترویج دین مبین اسلام می‌پردازند.

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: در همین راستا، این واحد نسبت به اعلام نیاز و ثبت‌نام این پاسداران دین و فرهنگ اسلامی به مناسبت دههٔ آخر صفرالمظفر 1439 هجری قمری اقدام کرد و تاکنون 1150 مبلغ مقیم استان و 78 نفر از مبلغان غیربومی در سامانه سجام ثبت‌نام شده‌اند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس